Sunday, October 9, 2016

Artikel 1 - Beginsels En Metodes Van Opleiding

Artikel 1 - beginsels en metodes van OPLEIDING Inleiding Die doel van Afdeling 1 is om die basiese elemente wat nodig is vir die doeltreffende voorbereiding, implementering en evaluering van opleiding aan te spreek, met die doel om dit opleiding wese & quot; om die boodskap oor & quot ;. kry Om hierdie doel te bereik, is die modules wat volg bedoel om leiding te gee aan afrigters in die vaardighede van suksesvolle oordra van hul boodskap en die oordrag van verwante inligting. Opleiding is in wese die opdraggewende van ander in inligting nuwe hulle en die toepassing daarvan. Dit kan, en dikwels, behels die onderrig van nuwe vaardighede, metodes en prosedures. Baie min mense is gebore afrigters, en die meeste van diegene wat wil wees opleiers vereis opleiding. Selfs die paar wat gebore opleiers baat by opleiding, en hul doeltreffendheid is versterk as gevolg daarvan. Die belangrikste element in 'n opleiding situasie is die afrigter. Die afrigter wat entoesiasties, energiek en werklik belangstel in beide die onderwerp en om sy of haar boodskap oor die grootste reaksie van die leerlinge te ontlok. Die afrigter wat belangstelling in opleiding, wat min of geen entoesiasme vir die onderwerp van die opleiding en wat ontbreek gaan net deur die bewegings van opleiding is 'n mislukking. So 'n afrigter afval nie net sy of haar eie tyd nie, maar ook dié van die leerlinge. Die onbekwame afrigter is vinnig geïdentifiseer deur die leerlinge, wat met onoplettend, lusteloosheid, ongedissiplineerde gedrag en afwesigheid van opleidingsessies reageer. Suksesvolle opleiding - wat die gewenste resultaat lewer - lê byna geheel en al in die hande van die afrigter. In die hande van die afrigter se lê die groot verantwoordelikheid om te verseker dat die leerlinge bereik die maksimum moontlik van die opleiding. 'N Mate van die sukses van opleiding is die verhouding wat ontwikkel tussen afrigter en leerlinge. In 'n gesonde, produktiewe opleidingsituasie daar wedersydse respek en vertroue tussen hulle, met die afrigter wat sorg om te verseker dat selfs die swakste leerling voer om die hoogste moontlike vlak, en die leerlinge voel 'n begeerte by hulleself te bereik. In hierdie situasie is die afrigter is die motiveerder en die leerlinge is die gemotiveerde. Daar word beoog dat die modules wat volg hulp sal wees om diegene wat op te lei en diegene wat reeds opleiding. Die modules is soos volg gereël: 183; Module 1: Beginsels van effektiewe kommunikasie - & quot; Aan die boodskap oor & quot; 183; Module 2: Doeltreffende mondelinge kommunikasie 183; Module 3: Waarom lei? rol en verantwoordelikheid van die afrigter se 183; Module 4: Metodes van opleiding - Die reg metode 183; Module 5: Die kuns van ondervraging 183; Module 6: Tipe opleiding hulpmiddels - Hoe om te maak en te gebruik 183; Module 7: Beplanning en lewering van 'n aanbieding 183; Module 8: Evaluering opleiding 183; Module 9: Toets leerling opleiers - Individuele voordragte 183; Module 10: organisering en bestuur van 'n opleidingskursus Bogenoemde reëling is sistematiese. Modules 1 en 2 handel oor opleiding teorie. Module 3 is oorgang in dat dit die teorie met die toepassing inoefeningsmetodes gedek deur Modules 4 tot 7. Modules 8 en 9 dek die belangrikste aspek van die meting en beoordeling van die effektiwiteit van die opleiding en die afrigter skakels. Module 10 hou verband met die bestuur van opleiding of, met ander woorde, die skep van 'n gunstige omgewing te skep waarin op te lei. Dit is belangrik dat al die lede van 'n opleiding span vertroud te wees met die beginsels wat verloof was in die opleiding modules. Dit verseker dat elke aanbieding in 'n opleidingskursus verpersoonlik die beginsels en op sigself is 'n demonstrasie van die toepassing van die beginsels: die leerlinge is nie net vertel hoe om te lei, maar sien hoe dit gedoen moet word. Dit is beklemtoon dat die modules nie bedoel om 'n handboek oor opleiding uitmaak. In wese is die inhoud daarvan bedoel as geheue drawwers vir diegene wat opgelei is om ander op te lei. Om hierdie rede, en afhangende van die aard van die vak, 'n wesenlike aangebied puntsgewys terwyl ander materiaal word gedek deur die volledige teks. Die opleiding segment van hierdie program bied slegs die steun van opleiding teorie en praktyk. Dit plaas 'n swaarder as normale verantwoordelikheid op die afrigter, wat in die bestek van tien uur moet maak die diepste moontlike indruk op die leerlinge as hulle moet uitgedraai as bedrewe opleiers. Dit beteken nie net dat die afrigter ken en vaardig in die aanbieding van die opleiding inligting en verwante metodes moet wees nie, maar dat hy of sy ten minste vertroud moet wees met baie ander aspekte van opleiding nie gedek deur die modules, byvoorbeeld, motiveringsteorie, die kuns van openbare redevoering, die uitvoer van besprekings, natuurlik beplanning, skriftelike kommunikasie en so aan. 'N Kennis van hierdie vakke in staat stel om die afrigter om toepaslike stringe van hulle weef in die aanbieding van die modules, dus die verbreding van die leerlinge se ervaring. Daar is baie uitstekende tekste op opleiding sowel as opleidingshandleidings wat deur die opleiding van eenhede in ministeries en departemente, private maatskappye en ander organisasies. Toegewyde opleiers maak dit 'n noodsaaklike deel van hul voortgesette onderwys as professionele sulke publikasies op te spoor in biblioteke of elders, en sodoende op hoogte te bly van teorie en praktyk. Module 1 - Beginsels van effektiewe kommunikasie - "Aan die boodskap oor" Om die deelnemers vertroud te maak met die basiese beginsels van 'n suksesvolle mondelinge kommunikasie van inligting en om bewustheid van die faktore wat inmeng met kommunikasie te verhoog en die doeltreffendheid daarvan te verminder Voorgestelde metode van onderrig 183; Lesing / bespreking met 'n maksimum deelname leerling deur bevraagtekening en met betrekking van persoonlike ervaring 183; oorhoofse transparante 183; aalmoese Tydraam 183; Een uur lesing / bespreking 183; effektiewe kommunikasie 183; inmenging 183; Maniere om die inmenging aanbieding voorstelle Die voorafgaande module is maklik aangepas word om bespreking. Die afrigter moet probeer om uit te lok uit die leerlinge hul ervarings met oordrag, inmenging en maniere om die inmenging, wat goed is binne die bestek van leerling ervaring. Vakleerlinge moet gevra word om die kursus deelnemers oor goeie kommunikeerders en swak kommunikeerders hulle sal weet te vertel, beskryf waarom hulle onthou. Die redes wat hulle gee moet wees met betrekking tot die aard van die inmenging en maniere waarop inmenging was of vermy kon gewees het. So 'n bespreking bring altyd uit ander indirek verwante aspekte van gesproke kommunikasie wat verwysingspunte verskaf wanneer vakke in latere modules word hanteer. Leeruitkoms Deelnemers moet bewus wees van effektiewe kommunikasie beginsels. EFFEKTIEWE KOMMUNIKASIE Kommunikasie spesialiste vergelyk die manier waarop mense kommunikeer om die manier waarop 'n radio-uitsending plaasvind. Met ander woorde: Sender (Speaker / skrywer) 174; Boodskap 174; Ontvanger (luisteraar / leser) Drie tipes van oordrag is geïdentifiseer: 183; Gesproke 183; Skriftelike 183; Gebaar / soms na verwys as & quot; lyftaal & quot; Oordrag is in kode: 183; gesproke taal 183; geskrewe taal Suksesvolle kommunikasie hang af van die boodskap deur die ontvanger ongeskonde ontvang en geïnterpreteer deur die ontvanger dieselfde betekenis as wanneer oorgedra het INMENGING Algemene die boodskap ly inmenging. Dit wil sê, iets inmeng met die boodskap tussen die oordrag en ontvangs en verdraai dit. Die volgende is 'n paar vorme van inmenging. swak oordrag 183; Praat te sag 183; Praat in 'n plat stem (monotone) sonder infleksie 183; Nie te praat in 'n direkte lyn met die ontvanger 183; Onvoldoende volume van oordrag te heers oor die kompetisie uitsendings en gelokaliseerde geraas (statiese) deurmekaar oordrag Die sender (spreker) deurmekaar dikwels die inhoud van die boodskap sodat die feite daarin is nie in logiese volgorde en dikwels nie verband hou. verkeerde taal Die sender kan woorde, terme en uitdrukkings onbekend aan die ontvanger gebruik. Pitching boodskap op die verkeerde vlak Die speaker kan inligting in 'n konteks buite die ervaring van die ontvanger oordra (dit kan die gebruik van verkeerde taal betrek). Dit is soms genoem & quot; oordrag of praat oor kop & quot die ontvanger se ;. Voorbeelde onderrig kos beheer prosedures of HACCP om mense wat geen ervaring in voedselveiligheid of voedsel verwerking, of die oordrag van gedetailleerde en diepgaande wetenskaplike boodskappe na 'n ontvanger sonder 'n wetenskaplike agtergrond. Ontvanger ontvang nie 183; Ontvanger afgeskakel (weg te slaap!) 183; Gestem in 'n ander sender 183; Oordrag te swak 183; Sterkte van ontvanger verminder (gebrek aan belangstelling - verveling) 183; Ontvanger afgelei deur 'n mededingende fokus van belangstelling ( 'n aantreklike persoon loop deur) 183; ontvanger moeg meeding uitsendings Die ontvanger kan nie kies tussen uitsendings wees (te veel mense praat op 'n keer). Oorlading van die boodskap Die ontvanger nie die kapasiteit om al die inligting in die boodskap inligting behou besit. Dit lei dikwels tot ontvanger verwarring / moegheid en angs. Maniere om die INMENGING 183; Praat en uit 183; Praat stadig en doelbewus 183; Taalgebruik wat die ontvanger verstaan 183; Moenie praat oor die kop van die ontvanger se 183; Maak seker jy het die aandag van die ontvanger 183; Slegs oordra jou boodskap in geskikte omgewing waar daar geen of min mededinging 183; Maak die boodskap bondige (so min woorde as moontlik) en versend dit in die eenvoudigste terme 183; Beplan die boodskap in 'n logiese volgorde As 'n afrigter is dit noodsaaklik dat jy jou boodskap oor te dra-anders jou poging om op te lei sal vermors 183; Ken jou onderwerp 183; Weet wat jy wil sê 183; Berei jou boodskap versigtig Module 2 - Doeltreffende mondelinge kommunikasie Tydraam 183; Een uur lesing / bespreking 183; Een uur van ongeveer drie minute impromptu toesprake (tyd hang af van die aantal deelnemers) 183; Die belangrikheid van 'n effektiewe mondelinge kommunikeerder 183; Noodsaaklike elemente in die oordrag van 'n boodskap 183; kommunikasie gevare aanbieding voorstelle Die afrigter moet veel moeite in die voorbereiding vir die aanbieding van hierdie module. Die aanbieding moet begin met 'n bespreking op grond van 'n reeks vrae noukeurig deur die afrigter, beraadslaag het, byvoorbeeld: 183; Wat maak 'n goeie kommunikeerder? (Hierdie vraag is 'n skakel na Module 1 en bied die geleentheid vir 'n paar minute hersiening van die vorige module). 183; Wat is die belangrikste eienskappe van effektiewe mondelinge kommunikasie? Dit is belangrik dat die leerlinge te identifiseer die eienskappe en vat dit na elemente deur hulself. Soos elke geïdentifiseer kan dit in detail bespreek word. Die afrigter kan transparante wat die elemente te versterk in die gemoedere van leerlinge te projekteer, maar eers nadat hulle is geïdentifiseer deur die leerlinge. Elke leerling is wat nodig is om 'n drie - tot vier minute impromptu praatjie gee. Die volgende is voorbeelde van moontlike onderwerpe: 183; My redes vir die bywoning van die kursus 183; Die aspek van my werk wat ek die meeste geniet 183; Hoekom ek dink HACCP (of kos beheer) is belangrik In die gee van hierdie gesprek sal die leerling verwag word om in ag te neem die noodsaaklike elemente in die oordrag van 'n boodskap. A opdragstuk vel kan nuttig wees om die leerlinge te help met hul kort aanbiedings wees. Die volgende is 'n voorbeeld: 183; Beskryf jou werk. 183; Hoekom is dit belangrik vir jou? 183; Watter aspek van jou werk geniet jy die meeste? 183; Watter aspek jy die meeste hou nie? 183; Wat dink jy is die beste op? 183; Wat aspek van jou werk wil jy graag meer wil weet? 183; As jy 'n keuse gehad wat aspek van & quot; Gehaltebeheer & quot; sou jy graag wou spesialiseer in en hoekom? Leeruitkoms Die deelnemers moet vertroud wees met die noodsaaklike elemente van effektiewe mondelinge kommunikasie wees. Die belangrikheid van 'n doeltreffende MONDELINGE COMMUNICATOR As 'n afrigter veel van jou doeltreffendheid word gemeet aan jou vermoë om met duidelikheid en oortuiging te praat in om jou boodskappe oor. Mans en vroue in opleiding posisies verwag uiters bekwame by die aanbieding van idees, gee aanwysings en verduidelik prosedures te wees nie. Trouens, is dit kwaliteit van 'n effektiewe kommunikeerder algemeen beskou as 'n noodsaaklike element van vaardighede die effektiewe afrigter se. Die inligting wat jy kan as 'n afrigter is dikwels van kritieke belang om die mense wat jy op te lei en om die werking van die organisasie as 'n geheel. Die manier waarop jy prosedures te verduidelik of opdragte gee kan die verskil tussen 'n werknemer om produktief of gefrustreerd te maak. Soms duidelike inligting van u kan die verskil tussen mense wat 'n werk veilig of onveilig, doeltreffend of ondoeltreffend werk of om dinge te doen korrek of verkeerd maak. Hoe jy ook teenwoordig kan 'n natuurlik briljante idee wat die verskil tussen die vraag of iemand na jou luister nie. Die manier waarop jy inligting oor agentskap beleid, doelwitte, waardes en prosedures te interpreteer en te versend het 'n beduidende invloed op die manier waarop jou personeel of ondergeskiktes te ontwikkel hul persepsies en hul verbintenis tot die organisasie. Kommunikeer duidelik - & quot; om jou boodskap oor te & quot; - Is nie 'n oorgeërfde vermoëns; mense is nie gebore met dit. Dit is 'n aangeleerde vaardigheid ontwikkel deur beplanning en praktyk. Noodsaaklike elemente IN oordrag N BOODSKAP Die doel en die belangrikste punt van jou boodskap Dit moedig ontvangers (luisteraars) om te fokus op jou inligting en meer ontvanklik. Hulle sal nie afgelei word deur te probeer om te raai wat jou punt is nie, maar sal geestelik voorberei om saam te volg as jy jou bespreking te ontwikkel. Stel jou belangrikste punt dadelik vang die aandag van jou luisteraars se en help hulle onthou die belangrikste deel van jou boodskap. Inleidende frases soos die volgende help om jou doel duidelik aan die begin te maak. 183; My doel in gesprek met jou is. 183; Dit is belangrik dat ek met u te bespreek. 183; Die onderwerp van wat ek te sê vir julle is. 183; As gevolg van nuwe beleid deur die organisasie wat jy moet weet aangeneem. Na afloop van die belangrikste punt is gemaak, kan dit uitgelig met uitdrukkings soos: 183; Nou, wat dit beteken in effek is. 183; Anders gestel, beteken dit. 183; Jy kan verwag dat dit wat gaan gebeur sal wees. 183; My grootste bekommernis oor hierdie voorstel is. 183; Die punt wat ek wil beklemtoon is. Versterk jou belangrikste punt met die ondersteuning van punte Jou verduidelikings, instruksies of idees is meer dwingende toe deur duidelike feite en waarnemings. Jou doel is om respek en geloof uit jou luisteraars te kry en vir hulle om insig te verkry in die besonderhede van die boodskap wat jy wil kommunikeer. Die volgende riglyne sal die oordrag van jou boodskap doeltreffend te maak. 183; Gebruik eenvoudige taal. Vermy tegniese jargon, tensy jy seker is dat almal verstaan ​​dit. 183; Hou jou verduideliking kort so jy hoef te waag nie vervelig mense. Moet hulle nie moeras met onnodige detail (wat genoem word & quot; oorlaai & quot;). 183; Kies redenasie wat natuurlike en bekend is aan jou luisteraars en jou onderwerp. 183; Maak jou verduidelikings as kleurvolle as moontlik, met behulp van voorbeelde om jou punt te illustreer. 183; Lys al jou ondersteun punte eerste; dan terug te keer na elke punt en in die besonderhede in te vul. 183; Gebruik visuele hulpmiddels, waar moontlik, om jou punte te illustreer. Toets om te sien of jy het jou boodskap oor te Jy moet uit te vind of jy het jou boodskap oor. Toetsing hierdie kan jy ook kennis maak met uitsig oor jou luisteraars wat nie duidelik aan julle was, of openbaar misverstande wat nodig het om vinnig reggestel word. Daarbenewens nagaan dikwels help luisteraars voel betrokke: hulle word geraadpleeg. Hul antwoorde kan nie vroeër duidelik 'n paar probleme ontbloot vir jou. Die beste manier om nagaan is deur vrae. Byvoorbeeld: 183; Sou iemand graag die stappe van die nuwe prosedure herhaal? 183; Waaraan dink jy. 183; Watter effek dink jy het die nuwe reëling sal hê? 183; Is daar iemand wat nie saamstem met wat voorgestel word? 183; Watter een van die punte wat ek gemaak het dink jy is die belangrikste? Reageer op reaksies op wat jy aangebied Dit is belangrik dat u leerlinge sien jy as iemand wat eerlik met hulle. 'N goeie deel van hierdie gehalte van openheid word weerspieël in die manier waarop jy reageer op mense wanneer hulle ondervra jou stellings, instruksies of menings. Luisteraars bevraagteken sprekers omdat hulle nie ontvang het (nie verstaan) die boodskap, of omdat dit onduidelik, of omdat die besonderhede is vaag. Oor die algemeen, is dit nie beskrywe uitdagende die spreker as 'n persoon; hulle bloot op soek na meer inligting. In die beantwoording van vrae, maak seker dat jy die vraag verstaan ​​nie. As jy nie die vraag verstaan ​​nie, vra die vraag te herhaal. As jy nog nie dit nie verstaan ​​nie, begin bevraagteken die vraesteller. Byvoorbeeld: 183; Bedoel jy. 183; Ek verstaan ​​dat jy my vra. 183; Ek is nie seker dat ek verstaan ​​jou nie, maar ek dink jy sê. Soms moet jy dalk die vraag of stelling te verstaan, maar voel dat ander luisteraars sukkel daarmee. In sulke gevalle het die vraag of stelling in jou eie woorde en herhaal dit, om te verseker dat jou herstatering korrekte deur te vra vir bevestiging van die persoon wat die vraag of stelling het voorgestel is. Nooit, nooit die plesier van 'n vraesteller wat heeltemal gemis het jou boodskap te maak. Maak die lig van die misverstand, en herhaal die boodskap aan hom of haar help verstaan. Jy kan jou verklaring voor te stel as volg: 183; Ek dink daar is 'n misverstand hier. Laat my my punt weer herhaal. 183; Dit is 'n baie ingewikkelde saak en moeilik om te verstaan. Ek herhaal die belangrikste punte. Vat jou belangrikste punt (e) Jou luisteraars sal waarskynlik nie in staat wees om alles wat jy gesê het onthou, veral as jy 'n paar idees het aangebied. 'N Kort, eenvoudige herhaling van die noodsaaklike boodskap (pe) help die luisteraars om te onthou en te reageer. KOMMUNIKASIE gevare Senuweeagtigheid, vergeetagtigheid en verloor spoor Op een of ander tyd al opleiers (senders) ervaar hierdie probleme. Twee maniere om hierdie probleme te voorkom is: 183; gebruik notas 183; Oefen die aanbieding van jou boodskap Sprekers vertroud is met hul boodskap selde, indien ooit, ly aan ernstige inmenging. Laat die gehoor te kry om jou - besig verdedigende Moenie verdedigende kry wanneer 'n leerling vra 'n vraag of 'n verklaring dit is of lyk na 'n kritiek van of 'n aanval op jou. As 'n afrigter en kommunikeerder moet jy jou objektiwiteit te behou. Om verdedigende geword en subjektiewe vinnig seine na die luisteraars dat jy nie seker is van jouself of jou feite, en hulle kan aanvaar dat wat jy sê onbetroubaar is. Dit kan lei tot die verlies van jou geloofwaardigheid. Kritiek van jou aanbieding Kyk op kritieke state of vrae as 'n vorm van terugvoer. Die inligting in hulle kan jou vertel of jy op die regte spoor. Hoe moeilik dit ook al mag wees, te hanteer jouself aangenaam en diplomaties, met behulp van die antwoorde soos: 183; Ek is bly dat jy het wat tot. Dit is 'n interessante vraag. 183; Miskien kan jy dit 'n bietjie meer te verduidelik voordat ons 'n blik op dit. 183; Ek kan verstaan ​​hoe jy voel oor die saak, maar probeer en kyk na dit op hierdie manier. 183; Ek verstaan ​​jou besorgdheid. Kom ons probeer om vorendag te kom met 'n paar alternatiewe. 183; Ek kan sien dat die saak van groot kommer vir jou. Kom ons persoonlik bespreek dit by die koffie break. Module 3 - Hoekom lei? rol en verantwoordelikheid van die afrigter se Om die deelnemers aan die basiese beginsels van opleiding te stel in die eenvoudigste moontlike manier en om die verantwoordelikheid van die afrigter ten volle te vestig Tydraam 183; Een uur lesing / bespreking 183; Die leerproses 183; Faktore wat leer belemmer 183; Die verkryging van en die hou van die leerders se aandag 183; fasilitering van begrip 183; Stappe in vaardigheidsopleiding Hierdie module is belangrik, want dit is in wese die inleiding tot die opleiding modules wat volg. Bespreking moet 'n belangrike rol in die aanbieding te speel. As gevolg van hul lewe ervarings die leerlinge vertroud met leerprobleme wees, selfs al is hulle nooit die proses kan ontleed. Daarom is die belangrikste taak van die afrigter is om 'n volgorde van die vrae wat die deelnemers sal lei tot 'n identifikasie van die elemente en stappe in die leerproses en die faktore wat leer belemmer beplan. Vakleerlinge moet aangemoedig word om die goeie afrigters en onderwysers hulle sal weet onthou en om die vaardighede wat hulle opleiding en onderrig onvergeetlike gemaak identifiseer. Die materiaal in die lesing en oorhoofse transparante is puntsgewys en vereis verduideliking deur die afrigter. 183; Vra die deelnemers om 'n demonstrasie van 'n vaardigheid met betrekking tot 'n bedryf of voedsel beheer operasie waarmee dit in verband te gee. Het die deelnemers af te stel in 'n logiese volgorde die stappe waarin hulle die demonstrasie sal aanbied. 183; Lys maniere waarop elke sin gebruik kan word deur die afrigter om 'n voldoende indruk om die boodskap oor te dra nie. Byvoorbeeld:


No comments:

Post a Comment