Tuesday, October 11, 2016

Die Meerderheid Van Die Mense Versuim Om Trading

Die meerderheid van die mense versuim om Trading Die meeste het óf gebrekkig handel strategieë, geen handel plan of eenvoudig nie die tyd om te leer hoe om handel te dryf nie. Dit is nie dat hulle dit ernstig didnt neem, is dit dat hulle nooit die belangrikheid daarvan om vaste reëls en tegnieke om te volg wanneer nader die finansiële en / of kommoditeitsmarkte is vertel. Elke enkele ding wat jy wil om handel te dryf vereis 'n handel strategie en sonder een, sal jy by die wat probeer en misluk. Na die lees van hierdie artikel, sal jy weet: Wat handel strategieë werklik Hoe om jou eie strategie Hoe om jouself te aktiveer in 'n handel Trading vir beginners 8230 ontwerp; .. al wat in foto's en video Vinnige Feit: In K4 van 2012, berig Interaktiewe Brokers met 16.712 handel rekeninge met 53,5% wat verloorders. Aan die onderpunt, Alpari gehad 2076 rekeninge met 72,4% wese verloorders Handel strategieë. Wat is hulle? Vir my is die anatomie van handel strategieë gaan soos volg: Wat mark sal ek handel wat tyd sal ek handel wat sal vir My 'n kriteria vir 'n handelsmerk opstel Hoe sal ek sneller in 'n handel Hoe sal ek te bestuur tot stilstand kom en wins teikens Hoeveel sal ek waag per handel en algehele blootstelling kapitaal Alles word in 'n verhandeling van plan gelê en ek wil baie dink aan dit as 'n sport playbook. Elke spel is duidelik uiteengesit en vir die grootste deel is redelik objektiewe. Dink aan 'n padkaart wat jou aanwysings gee na 'n bestemming. Jy weet die roete so daar is geen behoefte om af te kry spoor en miskien nooit maak dit na die plek waar jy wil gaan. Trading strategie: 'n pre-gedefinieerde stel reëls vir die maak van 'n verhandeling besluit. In jou handel onderneming, wil hê jy moet 'n professionele dit is waar jy wil gaan wees. Laat jou handel strategie die gids. Hoe om te ontwerp 'n Trading Strategie Die eerste stap is om te weet presies hoe jy wil om handel te dryf. As jy op soek is na scalping strategieë te bou, kan dit goed om handel te dryf in 'n verskeidenheid tipe omgewing. Ek is 'n tendens handelaar so ek veel liewer markte wat trending in 'n rigting. Ek sal handel in die rigting van die algehele skuif sodat enige toonbank tendens handel strategie is nie iets wat ek is geïnteresseerd in. Hoekom Handel Die tendens? Om betrokke te raak in die begin van 'n tendens in enige mark kan eintlik maak jy die grootste deel van jou geld vir die jaar! Jy sal vind dat die meeste handelaars verkies om handel te dryf in die rigting van die belangrikste tendens wat sin maak die pad van minste weerstand. Dink daaroor: As die grootste deel van die geld in die mark is verbind tot een rigting, beteken dit nie sin maak om dieselfde rigting volg? technical8221, jy sal die term 8220 hoor; dikwels en wat dit verwys na die verskeie aanwysers wat byna elke kartering platform het is. Tegniese handel strategieë oor die algemeen staatmaak op die gebruik van 'n aanwyser soos 'n bewegende gemiddelde, MACD, Stogastiese of een van die vele wat beskikbaar is, te handel geleenthede identifiseer. Sommige handelaars egter sal noem waar die prys is met betrekking tot struktuur, soos swaai hoogtepunte of laagtepunte, of met betrekking tot lyne tendens, tegniese. Vir my is niks wat verwys na 'n aanwyser is 'n tegniese en verwys na die prys, bel ek dit struktuur. Miskien, maar wat presies is 'n belangrike aspek van 'n suksesvolle handel. Daar is verskillende handel strategieë vir verskillende marktoestande en tydens jou handel strategie ontwerp, moet jy die markomgewing sal jy die handel in. Markte óf handel in 'n reeks of in 'n tendens te verstaan. Die handel reeks het 'n spesifieke hoë en lae gebied wat daardie reeks vorm. Trading strategieë kan ontwerp word om die hop handel aan die bokant en onderkant of tempo handel strategieë kan gebruik word wanneer die prys oortredings óf die hoë of lae van die handel reeks. Tendens handel neem voordeel van die mark wanneer dit beweeg in golwe in enige rigting. Dit is moeilik om handel strategieë wat werk in beide tipes marktoestande, sodat jy moet óf kies om die omgewing as deel van jou handel strategie of 'n paar maniere om ambagte te neem vind.


No comments:

Post a Comment