Tuesday, October 11, 2016

Die Kalender Smeer Opsie Handel

Die Kalender Smeer Opsie Handel Die kalender te versprei, ook bekend as die tyd Smeer 'n gunsteling strategie van vele opsie handelaars, veral Market makers. Die kalender is basies 'n toneelstuk op tyd en wisselvalligheid. Dit bestaan ​​uit twee opsies, beide op dieselfde trefprys. Een daarvan is 'n byna maand opsie, wat verkoop word. Die ander is 'n verder uit opsie wat gekoop. So jy verkoop 'n nabye toekoms opsie en koop van 'n verder uit termyn opsie en betaal vir die handel. So, die Kalender Smeer 'n debietorder handel. Die Kalender Opsie Smeer geld maak op twee maniere. Die eerste is met die tyd verval. Die verkoop opsie sal vinniger as die opsie langtermyn verval. Solank as wat die onderliggende instrument bly naby die trefprys. Die tweede manier om 'n kalender Handel maak geld is met 'n toename in onbestendigheid in die maand opsie ver of 'n afname in die wisselvalligheid in die term opsie kort. As daar 'n styging in wisselvalligheid, sal die opsie waarde kry en word dus in waarde toeneem. So as die onderliggende druppels in die prys, is die kanse goed die wisselings in beide opsies sal toeneem. Ek handel opsies elke maand. Word 'n lid vandag om toegang te kry tot my site en my huidige ambagte. Jy kan ook kyk na my verlede ambagte en hoe ek hulle aangepas het toe ek moes. Vind meer uit oor 'n lid. Die Voordele van kalenderverspreidings Daar is verskeie voordele aan die Kalender Opsie handel. 1. Dit is relatief goedkoop. Jy kan hierdie ambagte op vir 'n paar dollar in 'n laer prys aandele. 2. Dit is maklik om aan te pas. Daar is baie kalender verspreiding aanpassings om van te kies en hulle is realtively maklik om te implementeer. 3. Aangesien die kalender is 'n debietorder handel, die maksimum n handelaar kan verloor, is die bedrag van die debiet - en dus risiko is beperk. 4. Die risiko / beloning is groot. 5. Indien daar 'n skerp styging in wisselvalligheid, kan die handel in net 'n paar dae in waarde toeneem 20-30% of meer. Die negatiewe van kalenderverspreidings 1. Kalender versprei gebruik 'n baie kontrakte sodat jou kommissies kan hoër wees. 2. As daar 'n skerp daling in wisselvalligheid, kan die handel verloor 20-30% of meer in net 'n paar dae. 3. Die vakbond is een wat moet noukeurig dopgehou word en aangepas indien nodig. 4. Die voorraad of onderliggende behoeftes om te bly binne die breakevens vir die handel te positief wees. Vinnige beweeg op of af kan die handel seer. Kalender Smeer Voorbeeld - skakel na post blog Hier is 'n voorbeeld van 'n kalender Smeer Handel wat ek gepos op my blog as 'n papertrade en verhandel dit soos 'n normale handel. Kalender Smeer Handel Video. Die video is 'n bietjie korrel. GLD (ETF vir Goud) ten tyde kon die handel in 125,50. Die kalender is ingevoer deur die verkoop van die Oktober 125 oproepe en koop die November 125 oproepe. Dit stel die breakevens op die handel op 122,07 aan die lae kant en 128,14 aan die hoë kant. Wat ons wil hê, is om verblyf GLD binne die breakevens en so naby aan 125 as moontlik te hê. Maar dit was nie te wees nie. GLD voortgegaan om te bevorder en was gou buite die onderstebo gelykbreek. So, wat ek gedoen het was 'n ander kalender om die handel bygevoeg. Double Kalender Smeer Ek het die enkelvoud kalender in 'n dubbele kalender deur die byvoeging van die Oktober / November 128 Call Kalender versprei. Nou het ek twee kalenders en my breakevens geword 123,61 en 129,59. Die aanpassing verdubbel my marge. Soos die dae verby, GLD gehou beweeg hoër, al die pad tot 130,70. My opsies was om die 125 Kalender verwyder, of voeg 'n derde kalender en maak die handel in 'n driedubbele kalender. Ek het nie gedink GLD gaan trek terug so wat ek gedoen het, was opstyg beide die 125 en 128 kalenders en vervang hulle met 'n dubbele kalender by die 130 en 133 aanvalle. Die breakevens geword 129,39 en 133,77. Teen hierdie tyd was ek af $ 450 in die handel op marge van $ 3,200. Die volgende paar dae, GLD bedaar en nie net het die handel te kry terug in positiewe terrein dit gemaak geld. Kyk na die video vir die besonderhede. Dit was nie 'n handboek voorbeeld van 'n kalender verspreiding. Soos jy kan sien, het alles nie goed werk en ek was gedwing om te monitor en twee keer pas die handel. Maar ek dink die voorbeeld toon dat hierdie strategie kan werk en kan winsgewend wees, selfs wanneer dinge nie die manier waarop jy verwag hulle om te gaan. Algehele, kalenderverspreidings is 'n goeie opsie strategie om ordentlike opbrengste met 'n beperkte risiko in kort bedrae van tyd te maak. Die meeste handelaars betree kalenderverspreidings met 30 dae of minder na verstryking om voordeel te trek uit die verhoogde tyd verval gedurende hierdie tyd. Vir meer inligting oor opsie verkoop en meer handel voorbeelde leer, teken in op ons gratis opsies natuurlik deur jou naam en e-pos in die kassie hierbo en na regs. Gemeenskaplike Kalender Smeer Vrae 1. Hoe kan jy aandele handel te dryf Kalender versprei op soek? Normaalweg jy wil 'n voorraad wat nie te wisselvallig. Ek weet dat sommige handelaars wat goeie geld Handel Kalender op IBM elke maand te maak. Enige DOW voorraad kan 'n goeie kandidaat solank daar genoeg premie in die opsies te maak. 2. Kan ek handel kalenderverspreidings op Weeklikse opsies? Ja jy kan. Maar ek het gevind dat met die weeklys, jy het om te bly op die top van die handel en 'n paar keer aan te pas. Die kommissie eet 'n groot deel van die wins. Veral sedert jy 'n groter aantal agenda handel in die weeklys omdat die premie is laer as die gewone opsies. 3. Wat is die risiko wanneer die handel Kalender uitbrei opsies? Die risiko is die bedrag wat jy betaal vir die handel. Aangesien 'n Kalender Smeer 'n debietorder handel wat jy hoef te betaal vir dit. Hierdie bedrag is die maksimum wat jy kan verloor. 4. Is dit waar jy kan 100% of meer te maak op 'n kalender Smeer? Ja, jy kan, maar dit is baie skaars. Ten einde dat 'n groot te maak moet jy wees in die handel tot verstryking en het die voorraad wees baie naby aan jou staking.


No comments:

Post a Comment