Saturday, October 8, 2016

Revscene - Vancouver Automotive Forum

REVscene - Vancouver Automotive Forum Welkom by die REVscene Automotive Forum forums. jy konsekwent nou maak maandelikse inkomste? kan jy alleen lewe uit jou handel vaardighede? __________________ tepels NEWAYS. Wat is met dié fuck'n Asiërs! Ek bedoel jy sou dink hulle het nog nooit 'n tandarts in hul lewe gesien. is tandartse regtig so skaars daar in ricey ricey en? lyk soos hulle is Star Trek Ferrengi verwerp! het fuck'n gebreekte glas vir tande! goddaymn! en die reuk. het 'n rot kruip daar en kak self dan marineer in sy eie kak soos dit verval? ewwwwwwwwww! ek sweer. As een van die Ferrengi Asiatiese meisies gee kop. wanneer u die dick trek uit dit lyk asof dit gaan deur middel van 'n vleismeul! prolly skeer 'n paar snye vleis! *sidder* Greebo i t-ontbeende 'n man en vermoor hul baba, dit was snaaks Silvia Ek het 'n paar Asiatiese man vriende wat baie goed doen met die dames. maar raai wat, hulle gaan na die gimnasium, hulle hoef nie lang hare, hulle dont dra oranje broek, en hulle dont speel counter. sy nie die etnisiteit dat die meisies dont like, dit is die styl en persoonlikheid. 450HP Supra ek gaan jou oogkaste gebruik as 'n skoen rek vir my neute. iets oor skrewe, j-bodys, kan ek nie heeltemal onthou as ek dronk en op soek na 'n meisie te pons in die klit was. Dink aan dit as 'n digitale urinaal, en jy is die kruisement, behalwe, in plaas van werklik ruik baie goed, jy ruik soos motballe, vrot kimchee en maagdelike staat neem. Ek is op die punt om te begin drink nou swaar en jy beter gegaan voordat ek terug te kry of ek sweer aan God Ek sal die internet te breek oor my knie en gebruik die stukke om jou te klop in die misvormde skedel met, haan sluier. Iceman-19 As jou GF kokke en skoon, goed, vertel die man om 'n fokken staptog neem. As sy nie die geval is, fok, wat Joker kan haar het. Lifes te kort om jou eie etes kook en doen jou eie wasgoed, dis wat vroue vir!


No comments:

Post a Comment