Wednesday, October 12, 2016

Vandag Wil Ek My Handel Strategie Te Stel , Wat Jou Handel Ervaring En U Sal Verander

Kyk na die onlangse ambagte in November en Desember 2012 op die paar EURUSD! Van: Dominic Walsh Skepper van Forex Wins Formule Terwyl die handel baie jare het ek gekom om 'wat is maklik om te volg, gee perfekte tydsberekening toegang en uitgang-seine. Forex Wins Formule bevat tien aanwysers wat ek myself het gekodeer om ergste marktoestande aan te pas en te bly by wins kant. Ek sal nie sê dat my stelsel is 90% winsgewend as die meeste van die ander nie, maar dit is goed geoptimaliseer om emosionele menslike faktor wat lei tot verloor ambagte te verminder. Stelsel waarskuwing funksie, sodat jy gewoond moet ambagte te monitor as jy waarskynlik 'n dayjob. Jy sal in staat wees om kennisgewings in staat stel om reguit word gestuur na jou e-posadres. My set-up sal scalpers, daytraders en posisie handelaars aan te pas. Dit sal kom met PDF handleiding oor hoe om op te rig die hele stelsel as om dit te verhandel die manier wat ek doen. Die belangrikste wat ek moet noem dat dit geskik is vir beginners sal wees. So as my volle ondersteuning en toekomstige updates jy altyd gratis sal bereik. Hier is die prentjie van volmaakte handel byvoorbeeld bevestig deur hierdie kragtige aanwysers: USD / JPY paar 30min tydraamwerk perfekte handel GBP / USD paar 15min tydperk kort posisie wat geëindig het met sowat 100 pitte wins EUR / AUD paar 5min tydraamwerk handel voorbeelde Voor jy kyk na my handel stelsel te koop wil ek deel een aanwyser handelaar moet hê! Paar dinge wat jy moet weet voor die aankoop: Ek is nie die verkoop van 'n robot of 'n outomatiese handel stelsel as Ek glo vas dat elke handel strategie is so uniek soos die handelaar wat dit gebruik. Ook gaan ek belowe of enige onrealistiese opbrengste waarborg, maar dit is goed new, duidelike en vriendelike vir beginners. Ek bied die sagteware wat jy in staat sal stel om hoogs persoonlike, winsgewende handel strategieë wat voorsiening gemaak vir jou styl en ondervinding, geld bestuur, en behoeftes te bou. Wat jy sal ontvang nadat die aankoop:


No comments:

Post a Comment